لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به خاطر یك ضربه ی پنالتی دیگر او را با مسی مقایسه نمی كنند

به خاطر یك ضربه ی پنالتی دیگر او را با مسی مقایسه نمی كنند

سرمربی در بخش دوم مصاحبه ی خود به دیبالا اشاره كرد و مدعی شد با خراب كردن یك ضربه ی پنالتی نباید او را محكوم كنیم.

 

الگری گفت:

 

من دیروز با دیبالا صحبت کردم، او باید به تعادل مناسبی برسد. در بازی های ابتدایی ما او را با مسی مقایسه کردیم و حالا فقط به دلیل پنالتی که از دست داده، دیگر او را مقایسه نمی کنیم. او جوان و خارق العاده است و چنین اتفاقاتی او را قدرتمند تر خواهد کرد. نباید اینگونه باشد که با یک هت تریک برابر ساسولو او را بالا ببریم و با از دست دادن دو پنالتی او را سرزنش کنیم. او به طور قطع باز هم پنالتی های تیم را خواهد زد و تغییری در این مورد به وجود نخواهد آمد. چنین شرایطی برای فدریکو برناردسکی هم وجود دارد. بازی کردن برای فیورنتینا، با تمام احترام، چیزی متفاوت از بازی کردن برای یوونتوس است.

 

او افزود:

 

دفاع راست؟ برای این کار دو راه حل داریم، استورارو یا بارزالی. قبل از اینکه به سبک بازی تیم اسپورتینگ توجه کنم، باید ببینم کدام بیشتر من را متقاعد می کنند. استورارو چند بازی عملکرد بسیار خوبی در دفاع راست داشته و من فکر می کنم او قطعا می تواند در این پست بازیکن خوبی باشد. من باید تمرین امروز و فردا صبح را ببینم و احتمالا چند تغییر را خواهیم داشت.

 

مصدومان:

 

میرالم پیانیچ برگشته و سامی خدیرا بهبود پیدا کرده است. بازیکنان غایب، کلودیو مارکیزیو، متیا دی شیلیو و هوودس و پیاتسا هستند. پیانیچ کاملا آماده است، استراحت کرده و حالا باید تمرین او را ببینم اما مشکلی وجود ندارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: